mercoledì 26 dicembre 2007

PILADEEEEEEEEEE!!!!! BRIVIDI!!!! STANDING OVATION!!!!

Mamma mia che brividi!!!! E mi iero presente tra el pubblico con mia mamma e mia zia...el video cambia marcia verso el minuto 2.30 e poi con el medley del 6° minuto raggiungemo apici inimmagginabili con tutti su le man...brividiiiiii....ascoltè ben quando cutugno sposta i copertoni cosa che ziga una baba del pubblico...e Trieste sta qua...Special Guest al minuto 7.29....NINETTTOOOOOO....no posso creder...Iaco qua te va fora de testa!!! Mamma mia el rossetti tutto in piedi....che uomo che artista!!!

3 commenti:

Anonimo ha detto...

un cantautore.
un dio
grazie di esistere.
un sentito grazie anche alle osmize

Reka ha detto...

Ya puedes preparar la cama... :)

IACO ha detto...

son coi brividi, anche forsi perche go un febron de caval, presente comunque anche el sandrinelli se no sbaio....canta tra el publico el ghe disi...e lui...ah beh xe el mio pan ah...un grande orgoglio el simbolo de tutta trieste, e trieste.....