venerdì 16 maggio 2008

E ALLORA???

Si direte voialtri...ma allora che si fa? Dovrei in realtà aggiornarvi su alcune novità importanti piuttosto e anzichenò...tipo casa, amore, lavoro, prison break....la verità è che l'ispirazione per scrivere manca ultimamente...in realtà le cose da dire sono a spasso nella mia testa e quel che resta del mio cervello però non riesco a tradurlo in testo scritto (e d'altronde con Mia Lepa Maricka in sotofondo voio veder come te vien l'ispirazion...non conossè Mia Lepa Maricka? Ve la farò conosser al ritorno...).
In ogni caso...tutto bene qua, anche se l'inverno sta incalzando sempre di più e quando scende il sole le temperature si fanno sempre più polari...si raggiungono addirittura i 18 gradi la sera :-)
Vorrei anche commentare alcuni avvenimenti recentementi accaduti a Trieste...ma essendo di Rovigo...no me intrigo!
Veramente, potrei concludere tutto quello che ho da dire abbastanza in fretta ma rischierei di essere superficiale, quindi meglio aspettare il ritorno della più opportuna ispirazione e lasciare intanto scorrere il tutto...abbiate fede cari miei appassionati lettori perchè le novità sono scottanti, almeno come le bombe di Mosca!
E poi non so perchè ma ho il presentimento che qualcosa già si sia lasciato trapelare nella capitale giuliana...

Mia lepa maricka mi sta sempre qua, spetar che disi ja
No ga mia campagna capuzi più bei, come ti ga cavei

18 commenti:

animafragile ha detto...

un appunto sulla canzone Chasing Cars (Grey's Anatomy Version)..ovviamente xè de grey's anatomy....mitico...

IACO ha detto...

saria de far una precisazion sullo spelling...no xe cavei....ma c'vei....o sbaglio???

IACO ha detto...

saria de far una precisazion sullo spelling...no xe cavei....ma c'vei....o sbaglio???

IACO ha detto...

cio che fredo ara...18 gradi...mamma mia ma cos te son mato...va via de la?mona de sgionfo tasi dio poi....vien qua che te se iazi i cojoni e te se congeli le sopracciglie...dopo parlemo

animafragile ha detto...

ah ah...che forti che se...ma perchè non prove un scambio cul-turale tra voi due? tipo quei che per vacanza se scambia gli appartamenti....kiki te vedessi ben in canada...

Boninba ha detto...

si si saria c'vei...dimenticanza mia sorry...cmq durante el giorno iaco viaggemo sempre sui 23/25 gradi...xè quando che va zo el sol che se batti i denti...epppoi no posso creder che in canada fazi cussì fredo...o si? eheheh

Canaia ha detto...

Mi so tuto e no ve digo niente, ahahahaha :-)
Tegnive forte, ve digo solo questo!
Forsi xè anca un poca colpa mia, lo go fato bever tropo e qualche neuron xè ncora che balla :-)

Anonimo ha detto...

beh, disemo che non ghe vol molto...no xè che te i tuoi progetti te li ga proprio nascosti....
ma che mjona...
e con cliff, come te la metti, povero?

Boninba ha detto...

Beh cliff a becarse inculade me par che xè bituado no? Poi lo go avvisado con largo anticipo quindi xè za duto risolto...piuttosto el mio futuro xè ancora in ballo...l'unica roba certa xè che voio avvicinarme el più possibile alle tue te..ehm a ti giulietta, volevo dir a ti...ehehhe me manche ti e tuo marì però presto se vedemo dai, tien duro vecia!
E cisto che cadena sa qualcosa ma no tuto ahaha mi ve digo solo che da poco el ga comincià a lavorar in osteria ai poeti a sydney...grande bevandela ah, solo in osteria podeva lavorar!

Anonimo ha detto...

Cliff no gaverà problemi!!! Tanto adesso gà Emma...

Boninba ha detto...

Gaveva emma...anche lui dopo 10 gg ga levà le ancore e tra poco el leva le ancore da stirling street...destinazione? Paradiso!

Anonimo ha detto...

SIN COMENTARIO....
comunque te aspettemo a braccia aperte x un brindisi nella nostra nuova casa di Via Rossetti 10/b!!!!
Hasta ahora osso!!!!

Anonimo ha detto...

e cmq uefa uefa uefa!

Boninba ha detto...

va cagar livio

Anonimo ha detto...

amore, non so ti, ma mi vado in via rossetti 80/1, non 10/1...bisogna esser precisi....
boninba caro, aspetto con ansia el tuo ritorno, con tanto de spritz aperol e chiccini!!!

Anonimo ha detto...

Scusate se mi intrometto... ma via Rossetti non è la via della caserma??? Che numero era? Azz, che bei ricordi Boni!!! Sul camino di casa ho appeso lo stemma del 1° Reggimento San Giusto!!!!!!!!!!!!!
Fabio

Anonimo ha detto...

milan nova goriza col biglietto del stadio i te fa entrar anche in casinò..

Boninba ha detto...

si frà, via rossetti è la va della caserma e in questo post siamo in quattro ad averci messo piede...bei tempi quando con una parola magica facevi pompare le reclute eheheh